Forretningsbetingelser

Følgende forretningsbetingelser gælder mellem dig (‘kunde(n)’ ‘du’ ‘dig’) og Skywalkr ApS (‘Skywalkr’ ‘vi’ ‘os’). Dette dokument eksisterer for at beskytte både dig og os. Ved at bruge Skywalkrs hosting service giver du, og det firma du repræsenterer, os automatisk samtykke til disse forretningsbetingelser samt Skywalkrs privatlivspolitik.

Hostingaftalen

Du er som kunde forpligtet til at holde dine data opdateret, især din e-mail, som er vores primære måde at kommunikere med dig på.

Hostingaftalen løber i 12 måneder – startende på den dag hostingen opsættes og aktiveres. Hvert år fornyes aftalen automatisk, men hvis du ønsker at annullere eller ændre abonnementet, kan du gøre det helt frem til datoen for fornyelsen. Vi kan dog ikke udbetale differencer ved nedgradering af abonnement.

Hvis Skywalkr ønsker at annullere dit abonnement, vil vi gøre dette med mindst en måneds varsel. Vi forbeholder os retten til at gøre dette uden varsel, hvis du overtræder Skywalkrs forretningsbetingelser,  og i så fald får du en skriftlig forklaring på, hvad der ligger til grund for dette.

Ansvar

Skywalkr kan ikke holdes ansvarlig for tab, direkte eller indirekte, herunder tab af indtægter, tabt fortjeneste, tab af data, tab af goodwill / brand-værdi, teknisk sammenbrud, uautoriseret adgang eller anden skade som følge af at bruge Skywalkr hostingservice. Uanset om Skywalkr har ansvaret for hændelsen på grund af uagtsomhed eller noget andet.

Skywalkr kan ikke holdes ansvarlig for tab som følge af force majeure, herunder ændrede love, myndighedstiltag, strømsvigt, internetnedbrud, brand, eksplosioner, vandskader, indbrud og tyveri, terrorisme eller sabotage.

Indhold på Skywalkrs servere

Skywalkr påtager sig intet ansvar for indhold (tekster, videoer, billeder eller nogen andre filer) du uploader til serverne. Vi forbeholder os dog retten til at forhindre dig i at bryde loven. Det betyder, at hvis du uploader ulovligt indhold,  og / eller din website / server bruges til ulovlige aktiviteter såsom spam, phishing, DOS / DDOS angreb. Vi vil midlertidigt lukke din tjeneste, indtil problemerne er løst, uanset om det er forsætligt eller ej.

Service Level Agreement (SLA)

Skywalkr begrænser ikke båndbredden (trafik) på nogen abonementer. Men i tilfælde af ekstremt høj forbrug, forsætligt eller ej, forbeholder vi os ret til midlertidigt at lukke adgangen til dit site, indtil problemerne er løst.

Skywalkr har som højeste prioritet at sikre, at alle systemer kører 24 timer i døgnet hele året rundt. Men det er ikke muligt for os (eller nogen andre) at garantere 100% oppetid. Vi forbeholder os ret til at suspendere alle tjenester i korte perioder (normalt om natten) på grund af vedligeholdelse, opdateringer og andre tekniske foranstaltninger. Skywalkr er afhængig af vores tredjeparts leverandører, Google Cloud Platform, DigitalOcean, LLC og Amazon Web Services, (AWS) og deres planlagte vedligeholdelse, der vil medføre en vis nedetid på servere. Vi informerer dig altid i god tid om planlagt vedligeholdelse og forventet nedetid.

Skywalkrs service gennem vores support er altid åben for kunder og vi hjælper med alt vedrørende hosting, sikkerhed og hastighedsoptimeing. Supporten er begrænset til rådgivning, undtagen når det drejer sig om ændring af serverindstillinger såsom domæner, SSL og andre mindre ting. Andre typer af opgaver, som web udvikling, installation af special software og scripts på serverne, eller arbejder relateret til hackede WordPress sider er ikke inkluderet i supporten. Denne type arbejde bliver afregnet med 950 DKK / + moms.

Betaling

Betaling sker ved faktura (betaling er 12 måneder forud). Det er dit ansvar at sikre, at e-mails fra Skywalkr ikke er blokeret, så din faktura kan modtages, og at fakturaen betales inden forfaldsdatoen, således at abonnementet med skywalkr kan fortsætte. Du kan også betale med kreditkort via Skywalkrs betalingsleverandør (Stribe INC). Det er dit ansvar at holde dit  kreditkort opdateret, så abonnementet automatisk kan fornys.

Konfliktløsning

Vi håber, at det aldrig kommer til en tvist med nogen af ​​vores kunder. Men hvis det kommer så vidt, vil vi altid søge at finde en løsning i mindelighed, derefter ved mediator og først i sidste instans i byretten.

Copyright © 2023 – Skywalkr ApS